دلم ...

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست...

دلم ...

دلم کمی خدامی خواهد…
کمی سکوت…
کمی آخرت…
دلم دل بریدن می خواهد…
کمی اشک…
کمی بهت…
کمی آغوش آسمانی…
دلم یک کوچه می خواهد…بی بن بست!و یک خدا…
تاکمی باهم قدم بزنیم فقط همین…!



نظرات شما عزیزان:

بابایادگار
ساعت23:41---7 مهر 1393
گاهی پیچ و خم ها به آدم قدرت می ده و باعث می شه فرمون زندگی مون رو صاف کنیم تا با گاز بیشتر به راهمون ادامه بدیم …….
فکرش رو بکنید اگه جاده ها بدون پیچ می شدن چقدر رسیدن به مقصد ملال آور میشد……


alireza
ساعت23:40---7 مهر 1393
جالب بود ممنونم


رزسیاه
ساعت23:26---7 مهر 1393
لذت داشتن یه دوست خوب توی یه دنیای بد مثل خوردن یه فنجون قهوه گرم زیره برفه !!!!!
درسته که هوا رو گرم نمی کنه ولی تورو دل گرم میکنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 مهر 1393برچسب:, ] [ 23:9 ] [ Asemoon ] [ ]